A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Adatvédelmi tájékoztatónk: adatvédelem

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

 A Pannoniawebshop.hu webshopban az alábbi kiszállítási módok közül választhat a megrendelés elküldésekor:

  • személyes átvétel
  • szállítás futárszolgálat által

Személyes átvétel

A PannóniaWebshopban rendelt termékeket a vásárlók személyesen is átvehetik a Pannónia Üzletházban nyitvatartási idejében. A raktáron lévő termékek személyes átvételére akár ár a rendelés napján is lehetséges.
Hogy miért rendeljen a vásárlás előtt? Üzletházunk nagy forgalmat bonyolít, sok termék a raktárainkban van, ennek okán a gyorsabb átvétel érdekében érdemes előbb megrendelni a terméket, amelyet összekészítünk a vásárló érkezésére. Rendelést követően kérjük várja meg ügyfélszolgálatunk visszaigazolását arról (telefonos jelentkezését), hogy a termék(ek) átvehetők.  

Pannónia Üzletház címe:  Vitnyéd, Fő u. 1/A, 9371

Szállítás futárszolgálat által

A megrendelés feldolgozása munkanapokon 8-17 óra között történik. A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon 8-17 óra között tudjuk feldolgozni és átadni a szállító partnernek.
A szállító partner 8-17 óra között keresi fel a címzettet, ezért olyan szállítási cím megadása szükséges, ahol munkanapokon a jelzett időpontban az átvételre jogosult személy tartózkodik. 
Kérjük, amennyiben a szállítási időpont nem megfelelő, haladéktalanul tájékoztassa a futárszolgálatot az email tájékoztatójukban megadott elérhetőségeik valamelyikén. A futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a szállítást.
A másodszori kézbesítés után át nem vett termékek szállítási díját a Megrendelőre terheljük. A következő alkalommal csak abban az esetben van módja rendelni webáruházunkban, ha a megrendelés teljes vételárát előre  kifizeti. 
Szállítási díjak 2023.03.01-től:
A szállítási díj tájékoztató jellegű, a termék becsomagolt súlyát tekintve kerül kiszámításra.
Egy termék dobozolt és emellett csomagolt súlya általában 3-6kg-mal haladja meg a termék gyártó által megjelölt súlyát.  
Az 1 méretnél nagyobb kierjedésű termékeket, amely amorf jellegű (pl. létra) kalodában szállítjuk.
Az 1 méternél nagyobb és 38 kg-nál nagyobb súlyú termékeket csak "egyutas" raklapon szállíthatjuk, a raklap díja 2000Ft, amely bele van építve a szállítási díjba. 

Szállítási díj (M) szállító partnerrel

0-1 kg 1890Ft 30-35 kg 5300 Ft
1-2 kg 1950Ft 35-40 kg 5700 Ft
2-3 kg 2000Ft 40-50 kg 9200 Ft
3-4 kg 2100Ft 50-60 kg 10700 Ft
4-5 kgg 2200Ft 60-70kg 12200 Ft
5-10 kg 2300Ft 70-80 kg 14000 Ft
10-15 kg 2600Ft 80-200kg 22900 Ft
15-20 kg 2700Ft 200 - 25900 Ft
20-25 kg 3100Ft
25-30 kg 3600Ft

Szállítási díj (O) szállító partnerrel

0-1 kg 3600 Ft 30-40 kg 7800 Ft
1-3 kg 3600 Ft 40-50 kg 8400 Ft
3-5 kg 3900 Ft 50-60 kg 9600 Ft
5-10 kg 4100 Ft 60-70 kg 11500 Ft
10-15 kg 4400 Ft 70-80 kg 13900 Ft
15-20 kg 4800 Ft 80-90 kg 16800 Ft
20-25 kg 5300 Ft 90-100 kg 19700 Ft
25-30 kg 6300 Ft 100-110 kg 24500 Ft

Szállítási díj raklapos szállítással

A raklapos szállítás tájékoztató jellegű, a szállítási díj a súlyt figyelembe véve az itt megadottól eltérhet!

1 raklap mennyiség 25900 Ft
2 raklap mennyiség 50350 Ft
3 raklap mennyiség 71000 Ft
4 raklap mennyiség 93000 Ft
5 raklap mennyiség 114000 Ft

Szállítás menete

A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a raktáron nem lévő termékek esetében általában 7 napon belül történik. A szállítási határidő maximális időtartama: 20 nap.  Amennyiben a a megrendelés több termékből áll,   úgy minden esetben a termékek egyben, egy szállítással kerülnek kiszállításra, ha csak Ön külön nem jelzi felénk (felár ellenében)  a többszöri szállítás kérését.

A megrendelés leadását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.

A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy bankkártyával kiegyenlíteni.

Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Ha az első kézbesítés sikertelen, úgy az futárszolgálat diszpécsere felveszi önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból megkísérli a szállítást. 

Amennyiben csomag rendelését követően 7 napon belül sem kapja meg a rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

A másodszori kézbesítés után át nem vett termékek szállítási díját a Megrendelőre terheljük. A következő alkalommal csak abban az esetben van módja rendelni webáruházunkban, ha a megrendelés teljes vételárát előre  kifizeti. 

Néhány hasznos tanács

Figyeljen arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan adja meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! 

Szállítási címnek olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik vagy valaki aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a “szállítási cím” mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. 

Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Irányítószám, város, utca név, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van).

Fontos tudnivaló átvételkor

Annak érdekében, hogy küldeménye sértetlenül megérkezzen Önhöz, kérjük vegye figyelembe az alábbiakat: 

A futárszolgálatok garanciát vállalnak a csomagok szállítás alatti épségére. Raktárunkból csak sértetlen csomagolású és minőségellenőrzött termékek indulnak el megrendelőinkhez.

Amennyiben az átvételkor úgy tapasztalja, hogy a csomag sérült, a csomagon horpadás, szakadás, benyomódás látható, a futártól jegyzőkönyv felvételét kell kérnie.  A sérült csomagolás nem jelenti automatikusan, hogy a csomag tartalma is sérült, azonban csak a jegyzőkönyv felvétele mellett van mód reklamációra. A sérült csomagolásban érkező és átvett csomagok utólagos reklamációjára nincs mód.

Külföldi megrendelés

A külföldre történő szállítás lehetőségeiről kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkkal:  rendeles@pannoniawebshop.hu