Reklamációkezelés
Cégünk kiemelten kezel bármely felmerülő problémát, ennek megfelelően összegyűjtöttük azokat a fontosabb paramétereket, amelyek fontosak a reklaműciós ügyintézés gyors, szakszerű és korrekt lefolytatásához
Igyekszünk kereskedelmi tevékenységünket úgy alakítani, hogy az minél vevőbarátabb, minél rugalmasabb, illetve problémamentes legyen és ennek köszönhetően a hozzánk érkező reklamáció minimálisra csökkenthető, a garanciális és garancián túli problémák kezelése gyorsan történik.
Amennyiben bármely általános észrevétellel vagy panasszal élne emailben jelezheti ezt részünkre a rendeles@pannoniawebshop.hu címre. MInél pontosabban fogalmazza meg a panaszát és csatolja a szükséges vagy rendelkezésre álló dokumentumokat, annál pontosabb az ügyintézés.
Vásárolt termák reklamációkezeléséhez elengedhetetlen dokumentumok:
Jegyzőkönyve a fogyasztó kifogásáról,
vásárlást igazoló számla
és/vagy
vásárláskor kapott jótállási jegy,
esetlegesen fénykép a problémáról.
Jegyzőkönyv a fogyasztó kifogásáról
A reklamációkezelés maximális időtartama 30 nap.
A reklamációkezeléssel kapcsolatos bővebb információ elérhető a Webáruház ASZF-ben.