A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Adatvédelmi tájékoztatónk: adatvédelem

Reklamációkezelés

Cégünk kiemelten kezel bármely felmerülő  problémát, ennek megfelelően összegyűjtöttük azokat a fontosabb paramétereket, amelyek fontosak a reklaműciós ügyintézés gyors, szakszerű és korrekt lefolytatásához
Igyekszünk kereskedelmi tevékenységünket úgy alakítani, hogy az minél vevőbarátabb, minél rugalmasabb, illetve problémamentes legyen és ennek köszönhetően a hozzánk érkező reklamáció minimálisra csökkenthető, a garanciális és garancián túli problémák kezelése gyorsan történik. 
Amennyiben bármely általános észrevétellel vagy panasszal élne emailben jelezheti ezt részünkre a rendeles@pannoniawebshop.hu címre. MInél pontosabban fogalmazza meg a panaszát és csatolja a szükséges vagy rendelkezésre álló dokumentumokat, annál pontosabb az ügyintézés. 

Vásárolt termák reklamációkezeléséhez elengedhetetlen dokumentumok:

  • Jegyzőkönyve a fogyasztó kifogásáról,
  • vásárlást igazoló számla 
  • és/vagy
  • vásárláskor kapott jótállási jegy,
  • esetlegesen fénykép a problémáról. 

Jegyzőkönyv a fogyasztó kifogásáról

A reklamációkezelés maximális időtartama 30 nap. 

A reklamációkezeléssel kapcsolatos bővebb információ elérhető a Webáruház ASZF-ben.